niedziela, 20 listopada 2022

Ele mele dutki, rok wydał się krótki.

 No i znów minął rok. Miałam pisać wstęp jak to mi się chciało kłaść karty albo nie chciało, ale po co wstęp? Przecież to wróżba urodzinowa jest najważniejsza.




Także zaczynamy:


1 Ogólna prognoza na rok - paź monet - karta studiów, nauki, uczenia się, szkolenia, zdobywania wiedzy. Mogłabym przysiąc tu i teraz. że na żadne studia się nie wybieram - ale to tu i teraz, a za kilka tygodni może się okazać, że jednak jakąś naukę podjęłam. Studentką za to została moja córka, ale pewnie to nie o nią tu chodzi.

Obecnie realizuje nowy projekt - od niedawna i może ten paź monet mówi o rozwoju tego co robię.

Ponieważ wyszła tu karta "monetowa" to z finansami w przyszłym roku nie powinno być źle.

Jestem w 2 roku numerologicznym i osobistym i nie spodziewałam się, że w kartach wyjdą jakieś szaleństwa, zmiany, czy rewolucje życiowe i tak jest.

2 Energie które odchodzą - paź mieczy - stresy, nerwy pójdą precz (alleluja), poszukiwanie i szpiegowanie? - nie, tego nie było. Parę rzeczy wymyśliłam, które się dzieją, parę pomysłów zrealizowałam, coś zaczęłam i będę to kontynuować, rozwijać. 

3 Cele które udało Ci się osiągnąć - Eremita - nowa, samotna droga? Wracanie po własnych śladach? Poza tym jednym rozpoczętym działaniem/projektem niczego więcej nie zrobiłam. Samotna, dojrzalsza, sama -owszem. Ale starczych dolegliwości to nie miałam :P 

4 Sprawy które przechodzą - Królowa buław - tak niecierpliwość, elektryczność, zapał, pełno pomysłów, chęci do pracy. Mam takich kilka "motorów" i kiedy mi się już nie chce, mam dość, nakryłabym się poduszką i zasnęła, one przychodzą i mówią - mogłabyś to zrobić, albo tamto, albo wpadnę do ciebie z dzieciakami na zajęcia. i kiedy widzę te buzie wpatrzone, uśmiechnięte, a potem słyszę od rodziców "proszę pani a Wojtuś to był zachwycony, a Ania cały wieczór opowiadała" to mi się już chce - znów chce. 

Chcę nadal? być królową buław - z którą nigdy nie można się nudzić, która jest energetyczna i erotyczna. 

5 Gdzie jesteś dziś - 2 monet - dwa źródła utrzymania. Nie zawsze zachowana harmonia w życiu ale za to czas lenistwa przeplatany intensywną pracą. Pewnie będą jakieś dokumenty do podpisu. Pewnie będę musiała pożonglować umiejętnościami i predyspozycjami by osiągnąć dla siebie to co najlepsze, a jednocześnie nie upaść. 

6 Nowe energie które się pojawią - 10 kielichów - dobra rodzinna, serdeczna karta, ale niestety poczucie, że osiągnęło się tyle ile było można, że więcej w życiu/w pracy/w związku się nie uzyska. Poczucie dotarcia do kresu, do ściany. Może nie będzie to czas zmian, ale właśnie uświadomienia sobie, że osiągnęło się maksimum, i że właśnie bez zmian nic więcej/inaczej/gdzie indziej się nie da.

Mam już takie poczucie w obecnej  pracy - ciepła, cicha posadka ale bez szans na awans.

7 Trudności z którymi się zmierzysz - 2 buław - osiągnięcie/zakończenie pewnych etapów w życiu i znów podobnie jak w 10 kielichów, świadomość że czas rozpocząć coś nowego - tylko, którą droga iść, jakich wyborów dokonać. Oczekiwanie w gotowości, to plan który jest prawie dopracowany. W tej karcie jest sukces i satysfakcja ale brak nowych wyzwań.

Dodam, że jest to karta jakby to nazwać - dwóch osób związanych ze sobą, którym razem ciężko/trudno ale osobno bardzo tęsknią za sobą. To nie jest zależność karmiczna czy bratni płomień - raczej jak relacja matki z dzieckiem - dorosłym dzieckiem. 

Tu też jest chyba niecierpliwość, bo w 2 jest wypatrywanie okazji, czekanie - a jedyna trudność z tym związana to właśnie 'Kiedy?, Szybciej?, Czemu to tak długo twa?"

8 Cele które możesz osiągnąć - Księżyc - jak ja nie lubię tej karty. płacz, poczucie beznadziei, tęsknota za nie wiadomo czym lub kim. Życie w iluzji, kłamstwie, obłudzie i tajemnicy. 

Co jest pozytywnego w Księżycu - karta kobiecości - ale ja w ciążę nie zajdę, ale to karta intuicji, słuchania podszeptów podświadomości, wróżb, magii, czarów, rytuałów i snów. Karta zdrowia kobiety - wiem, wiem, badania robię cyklicznie, ale trzeba uważać na nerki i płyny w organizmie.

Ta karta jest świetna dla ludzi pracujących w branży reklamowej, telewizyjnej, teatralnej - wszędzie tam gdzie "oszukuje" się widza, gdzie panuje złuda i iluzja.

To może coś optymistycznego - Księżyc częściej niż Słońce, rodzi sceny gorące. :P

9 Twój stan psychiczny - 5 mieczy - miecze na umysł są dobre, to chłodne i konkretne rozumowanie, to światły i stabilny umysł. Co prawda 5 mieczy to zmęczenie psychiczne po wygranej walce - ale wygranej.

10 Zdrowie - 6 mieczy - nie zgadzam się na odkrycie we mnie kolejnej, nowej bolączki, raczej mam chęć wypróbować nowe metody, (obecnie najnowszego) sposobu leczenia. Ból głowy - normalka, problemy z zatokami też nie nowość. Żyć w każdym razie będę.

11 Miłość - 10 buław - no czegóż innego mogłabym się tu spodziewać - przytłoczenie, przywalenie, wzięcie na siebie za dużo... ale czego miłości za dużo wezmę na siebie? Raczej miłości do bólu pleców i stawów :P 

12 Przyjaciele - Zawieszony - Ktoś się odsunie? Ja się odsunę - zawieszę? Spojrzę na znajomości z innej perspektywy? Możliwe.

13 Finanse - Diabeł - Tu Diabeł kusi i muszę uważać by nie popełnić jakiegoś błędu finansowego, może nie defraudacji ale nie popełnić pomyłki przy wydawaniu pieniędzy służbowych. W tej karcie jest obsesja i w sumie ja mam obsesje by nie wydawać do ostatniego grosza, by nie wydawać pieniędzy, których nie mam, a są mi np obiecane. 

Mam nadzieję, że nie wpadnę w jakiś hazard. Natomiast chętnie zakończę spłacanie rat bez zaciągania kolejnych pożyczek np na zakup czegoś co nie jest mi "niezbędne" - jakiejś fanaberii (jak ekspres do kawy i maszyna do szycia) lub by nie kupowania pod wpływem chwili i emocji.

Podobno ta karta mówi o przypływie gotówki i to dość dużej - i niech się stanie.

14 Praca - 3 kielichów - tu jest świętowanie sukcesów w większym gronie, ale i świętowanie wspólnych sukcesów. Szczerze? Ja nie mam wspólnych sukcesów, na wszystko sama zapracowuje - bo sama pracuje - każdy sukces jest moim indywidualnym. 

Podobno w tej karcie są spotkania biznesowe i uroczystości firmowe -podobno u mnie w firmie się jakieś kroją w przyszłym roku.

15 Niespodzianki - Sąd - będzie mnie ucho bolało?

 Coś się odrodzi by się definitywnie zakończyć. Dużo telefonów, wiadomości, rozmów.

Karta przełomu, a przynajmniej jego uświadomienia - podobnie jak 10 kielichów i 3 buław - świadomość, że osiągnęło się maksimum i czas zmienić - tylko jaka to niespodzianka jak ja już o tym dawno wiem.

Nadejdzie czas rozwiązywania problemów - one pięknie się ułożą, przeminą. 

Na pewno nastąpi jakiś bardzo decydujący moment w moim życiu.

16 Urodzinowy dar od wszechświata  - 6 buław - wreszcie super dar, którego nie chce zwracać. Trumf, sukces, radość, zwycięstwo. Czyjś powrót - może na chwilę  - czyli to co mówi Sąd - ktoś z przeszłości może się pojawić, po to by zakończyć znajomość, lub bardziej ją zacieśnić. 

Akceptacja w społeczeństwie, szacunek i podziw. Nawet jak by to miało trwać tylko chwilę to warto poczekać.

Nie wiem czemu ale te karty skojarzyły mi się ze śmiercią kogoś bliskiego, mimo, że nie ma w nich gwałtownych, bolesnych zmian, żalu, rozpaczy, a wręcz przeciwnie, poza Księżycem te karty są pozytywne, bez zawirowań, szaleństw, złych emocji. Te karty są po prostu dobre i taki niech będzie ten rok.

Tradycyjnie wyciągnę dla siebie

Mistrza

Izys


Równowaga pomiędzy Życiem Zawodowym i Prywatnym


Wyciągnęłam tę kartę jako przypomnienie, aby zachować równowagę w swoim życiu. Możesz

 to zrobić o wiele łatwiej niż ci się wydaje. Już wiesz, która część twojego życia jest zapętlona,

 być może odczuwasz symptomy wypalenia spowodowane tą nierównowagą. Możesz szybko

 zmienić swoją energię w pozytywny sposób, poświęcając codziennie czas swoim priorytetom.

 Nawet 30 minut dziennie spędzonych w rozsądny sposób podniesie twój nastrój, morale i

 motywację.

Dodatkowe znaczenie karty:


Zabawa jest tym, czego teraz najbardziej potrzebujesz


Sprawdź czy twoje potrzeby są dostrzegane


Przekaż pracę innym


Powiedz "nie" nierealnym wymaganiom wobec twojego czasu


Bądź uczciwy wobec siebie i utrzymuj zdrowe granice w życiu zawodowym i prywatnym


Poświęć więcej czasu na to, co przynosi ci radość 

Boginię

YEMANJA - Wielka szansa - Otwierają się przed Tobą wielkie szanse. Skorzystaj z nich

Archanioła

Rozpostrzyj Skrzydła! - Archanioł Ariel - Nie powstrzymuj się dłużej. To jest doskonały czas, a Ty jesteś gotowy by poszybować

Runę



WUNJO

Jako wróżba oznacza pomyślne wydarzenia, zakończenie trudnych i uciążliwych sytuacji. To także przyjście ludzi o czystych intencjach. Sukces, radość, szczęście i powodzenie na każdej płaszczyźnie życia, która ma dla nas największe znaczenie. W negatywie dostajemy ostrzeżenie, któremu możemy przeciwdziałać – warto wziąć energię runy pod włos i walczyć z własnymi słabościami oraz uważać na nieszczere znajomości.

W sumie to mnie zatkało, nie spodziewałam się, że przesłania będą aż tak dobre - radość, sukces, wygrana, szczęście i zakończenie kłopotów. O MATKO!!! Co mnie czeka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz