piątek, 1 stycznia 2021

Co to będzie?

 



Wiem ile czasu minęło od ostatniego posta, ale ja ciągle żyję w jakimś młynie, stale gnam, stale coś ktoś chce, często coś muszę choć nie chcę - życie ;) 

Nastój jak to w moim urodzinowym też nie hurra optymistyczny i nie dlatego że coś złego się dzieje - tylko tak od i na zapas. Przyszedł 1 stycznia i trzeba zrobić sobie rozkład na Nowy Rok. Z całej gamy rozkładów wybrałam ten najbardziej klasyczny - uniwersalny - ogólny.


1 Karta przesłanie na 2021 rok - Słońce - "Wczora z wieczora" pewien znany wróżbita z TV wskazał kartę Słońca jako najbardziej szczęśliwą w całej talli Tarota. Ja jednak uważam, że owszem ta karta jest szczęśliwa, ale nie we wszystkich aspektach. "Najgorsze" według mnie przesłanie niesie dla związków - wbrew nazwie - ochłodzenie. W dodatku z tą kartą należy uważać by w jej szczęśliwości się nie poparzyć, a znowu unikając radości jaką niesie, nie stać się zimnym i wyrachowanym. W tej karcie należy zachować umiar ;) 

To jest super karta jeśli chodzi o dzieci - ona zawsze wróży poczęcie, ciążę, macierzyństwo - spełnione. Mnie to już nie grozi tzn poczęcie i ciąża, ale spełnione macierzyństwo z dobrymi relacjami z dziećmi i ich szczęściem wszelakim, to chętnie przyjmę - niech moim dzieciom się wiedzie, bo jak im się wieść będzie to i matka będzie szczęśliwa i spokojna. 

Ta karta jest miła i serdeczna jeśli chodzi o urlop, odpoczynek, wyjazdy na wczasy - chętnie skorzystam. Sprawy przyjacielskie, spotkania w większym gronie, miło spędzanie czasu, relaks - super. 

Radość, wigor i optymizm - przy płaczliwej królowie kielichów z mojego urodzinowego to wielkie pocieszenie - serio nie mam siły być wiecznie rozmazana i "cierpiąca" na ból egzystencjalny - co to mnie nikt nie kocha, nie rozumie i .. no

W pracy, finansach i zdrowiu - same sukcesy - i niech tak będzie.

2 Najważniejsze wydarzenie - Q mieczy - Jak ta karta ma się do pełnej euforii i zadowolenia karty Słońca? Przecież to karta wdowieństwa, smutku, gwałtownych cięć w życiu. Owszem karta rozwoju, intelektu, nauki, ale z chłodnym przesłaniem. Karta odsunięcia dająca dużo do myślenia i analizy.

Karta ta mówi o narzuceniu sobie zasad, dyscypliny i ograniczeń - a ja jestem jak to Słońce radosne, spontaniczne i ... nie lubię ograniczeń i dyscypliny.

Co z tego, że kobieta z tej karty ma cięty język, analityczny umysł, jest sprawiedliwa, inteligentna, dokładna, niezależna, spostrzegawcza itp itd jak połowa tego nie o mnie, a druga sprawa to analizujemy tu najważniejsze dla mnie wydarzenie w 2021 roku, a nie cechy osobowości - czyżbym się jednak stała taką zimną wyrachowaną, okrutną i bezlitosną... a nigdy w życiu.

O awansie też nic nie wiem i też mi się nic nie szykuje...  Przesłuchania, przemówienia, wywiady i autografy - były w 2020 roku

Dostałam ochrzan, że zupełnie od czapy zinterpretowałam królową mieczy - może to i prawda bo rzeczywiście miałam z nią kłopot. Według "fruszki" mojej znajomej koleżanki i psiapsi - ta królowa pokazuję że z każdym problemem poradzę sobie bardzo konkretnie, mądrze, owszem ciąć ale za pomocą ciętego języka, głębokiej myśli i mądrych słów. Argumenty celne i nie do obalenia - przy okazji bez sentymentów mogę zakończyć niewygodne sprawy, które dręczą mnie od dawna i od dawna zbieram się by stały się przeszłością - i to mi się podoba. Kilka mocnych, dobrze przemyślanych i celnych słów i baj, baj...

3 Co Cię czeka w sferze osobistej - as buław - wreszcie jakaś pogodna karta. Owszem ekscytacja, podniecenie i taka żarliwość - ale uwierzcie mi wolę by w duszy grało mi małe zamieszanie niż obniżenie nastroju i płaczliwość z byle powodu - ot choćby na reklamie. 

As buław niesie ze sobą działanie, pewną radość, optymizm.. i seks

4 Co cie czeka w sferze zawodowej - paź kielichów - wyjdę zza czyiś pleców, przyjdzie mi się zaprezentować, stanąć na scenie i pokazać z najlepszej strony. Kolejna karta w tym rozkładzie, która "szepcze" - awansujesz... ale ja nie mam gdzie i nie mam jak - stanowiska są dawno obsadzone.

5 Co cię czeka w sferze finansowej - 3 kielichów - podobno to dobra karta na sprawy finansowe - nagrody, dotacje i podwyżki... i tego się trzymajmy.

6 Co cie czeka w sferze uczuciowej - Kochankowie - Karta wyboru miedzy dwoma mężczyznami, ale łącząc ją z kartą Słońca, której energia towarzyszyć będzie w każdej karcie tego rozkładu - to za wesoło nie będzie. Ochłodzić się między mną, a mężem to już się nie ochłodzi, rozgrzać się też nie rozgrzeje, bo po prawie 30 latach znajomości to czasem słońce, czasem deszcz, a czasem mróz, chęć uduszenia i ochota na przytulenie. (Dobrze, że jeszcze jakieś emocje w ogóle targają, bo obojętność mówi o śmierci związku, a u nas jeszcze się coś tli) - Ja nie mówię tylko o uczuciach i emocjach z mojej strony - my tak wobec siebie wzajemnie chcemy się mordować i pocieszać.

No ale wracając do tych Kochanków - to karta miłości, trójkąta, kogoś kto się powinien pojawić w moim życiu. Może być tylko platonicznie, może być tylko teoretycznie, może być na zasadzie flirtów, spojrzeń i rozmowy.. choć ten as buław w mojej głowie i duszy może mnie kusić do złego ;)

7 Co Cię zaskoczy – czego się nie spodziewasz - Gwiazda - to karta taka "pitu - pitu" miła, grzeczna, sympatyczna - dająca nadzieję na spełnienie, dobre perspektywy, romantyczne uniesienia.

Marzenia do spełnienia, za którymi powinnam iść i o nie walczyć. Lub wręcz zaskoczą mnie moje  marzenia, które się spełnią. (zamieszkam w latarni morskiej czy jak? ;) )

8 Nowe perspektywy - paź mieczy - Karta szpiegowania, szukania, podglądania, poznawania. Będę się uczyła, zdobywała wiedzę, wprowadzała swoje pomysły w życie. Karta ta pokazuje nerwowość, zazdrość. O ile w asie buław była ekscytacja to tu już dochodzi zdenerwowanie i taki nawet stres - no nie fajnie.

9 Tak podsumujesz 2020 rok - paź buław - Czy był najgorszy? Nie, owszem towarzyszyła jakaś niepewność, ale mam nowe miejsce w pracy - wyremontowane, piękne, przestronne, urządzone jak ja chciałam - takie moje - serio. Miałam wolną rękę w dodatkach, kolorach, ustawieniu - takie zawodowe spełnienie marzeń. Miałam też dużo wolnego, bo albo remont albo covid - taka trochę bumelantka i luz. Owszem zachorowałam, ale w sumie bez większych dolegliwości. Dom ogarnięty, dzieci ok, mąż co prawda złamał nogę ale nic poważnego - dałam radę. Rok był dziwny, inny, przeplatany, już minął i ok.

10 To od ciebie odejdzie - Eremita - poczucie samotności i poszukiwania nowych dróg i nowych rozwiązań. Przestanę się izolować, odsuwać (mentalnie|)  - choć królowa mieczy mówi właśnie o odsunięciu i pożegnaniu przeszłości odcinając ją jednym ciosem - a tu odejdzie ode mnie izolacja..

11 To z Tobą zostanie - rycerz kielichów - kręcenie się w kółko i wieczne poszukiwanie tego co jest bardzo blisko. To już wolę Eremitę, który idzie nową drogą, niż krążenie jak pierdziel w tańcu.

Popatrzyłam sobie na rozkład z zeszłego roku i tam też podobno miałam wybierać spośród 2 facetów, Z chłopami to jedynie miałam do czynienia w czasie remontu i ich się rzeczywiście przewaliły tabuny i co z tego jak jedyny wybór był między jedną firma a drugą ;) Ale za to sprawdziło mi się np w finansach ;) W zawodowych czasem musiałam postawić na swoim i zawalczyć. . W podróży jednej byłam i wystarczy (też sami faceci w przedziale) ;) W sumie rok 2020 był dynamiczny - buławiany - tak jak pokazały karty.


Wyciągnęłam sobie mistrza na rok 2021

Amaterasu


Wyjdź z Ukrycia


To czas, abyś poznał swoje prawdziwe uczucia i przekonania. Ta karta prosi, abyś wyjawił kim

 naprawdę jesteś i sobie i innym. To może pociągać za sobą szczerą rozmowę z ukochaną osobą

 lub pozwolenie innym zobaczyć twoją prawdziwą naturę. W tym procesie będziesz wspierany 

duchowo, a Mistrzowie Duchowi pomogą ci być szczerym. Rezultatem wyjścia z ukrycia 

będzie pogłębianie relacji, ponieważ będziesz wiedział, że jesteś kochany takim, jaki jesteś. 


Dodatkowe znaczenie karty: 


Przestań osądzać siebie i innych


Wyrażaj z miłością swoją prawdę


Pozwól innym na poznanie prawdziwego ciebie


Uwierz, że prawdziwy ty jest miły i sympatyczny


Im bardziej jesteś autentyczny, tym większa jest twoja energia i odnoszony sukces w twoich 

zamiarach 


Ale mnie przecież lubią ;) Co ja się będę pokazywać - jak się pokażę to właśnie mnie znielubią 

:P


2021 rok będzie u mnie w energii runy RAIDHO


1 komentarz:

  1. Czekamy na Panią..😊 Bo nie ma co juz
    przeczytać💁‍♀️Pozdrawiam Panią Pani Sylwio🥰

    OdpowiedzUsuń