niedziela, 31 grudnia 2023

Roczek

 



Maiłam trudniejszą końcówkę grudnia a w zasadzie jeden tydzień pośrodku ;) i kiedy emocje opadły wyciągnęłam karty na rok 2024, ale mi zawsze mało i zwykle karty roczne wyciągam albo ostatniego dnia roku albo 1 stycznia i dlatego tym razem mam w rozkładzie po 2 karty. Mało tego można zobaczyć, że karty się powtarzają, owszem nie na tych samych miejscach ale jednak... to jaki będzie dla mnie ten 2024 roczek ? Co mi przyniesie? Co da w darze?

Energia roku - as monet - pojawi się jakaś nowa szansa, ktoś do mnie wyciągnie rękę z propozycją. Czy skorzystam? Powinnam, mimo, że samo się nie zrobi,  samo z siebie się nie rozwinie, trzeba będzie włożyć dużo pracy, ale bardzo będzie mi się to opłacało - z czasem. Czekają mnie profity finansowe i powodzenie - as monet niesie potencjał, który nie można zmarnować.

Coś z pewnością się rozpocznie i w sprawach finansowych i zawodowych. 

Poza tym as monet mówi o pozytywnych niespodziankach, prezentach, poprawie finansów.

To jest fajna karta. którą bardzo lubię

1 Karta przesłanie na 2024 rok - 3 kielichów/9 monet - z jednej strony sukces i z drugiej też, tylko w 3 kielichów to świętowanie sukcesu w większym gronie, a w 9 monet osiągnięcia we własnym zakresie. 3 kielichów mówi o przywdziewaniu masek, by nie pokazać swoich prawdziwych odczuć. 9 mówi o otwartości, szczerości i niepotrzebnemu wywnętrzaniu się. 3 kielichów to romans, trójkąt, zdrada, w 9 brak jakiegoś elementu (przeważnie samotność) do osiągnięcia pełni szczęścia.

Jak to interpretować wspólnie?

Sukces, który osiągnę pracą własnych rąk, taki, który będę zawdzięczać tylko sobie, będę świętować wspólnie z innymi osobami.

Jeśli przydarzyłby się romans, to wiadomo, że życia z tą osobą układać sobie nie będę i stąd poczucie braku pełnego szczęścia. ( interpretacja czysto hipotetyczna, ale przecież nie niemożliwa)

2 Najważniejsze wydarzenie - paź kielichów/as buław - wyjście zza czyiś pleców, przedstawienie się, pokazanie swoich umiejętności (paź kielichów) i pokazanie swoich nowych pomysłów, planów (as buław). 

Pamiętacie, że czaję się na wyższe stanowisko? W pierwszej chwili pomyślałam o stanięciu do konkursu, albo na rozmowę kwalifikacyjną.

Idąc ścieżką emocji - to połączenie pazia kielichów z asem buław może mówić o miłości i seksie :D - a co nie mogę się zakochać?

3 Co Cię czeka w sferze osobistej - 10 monet/7 monet - spokój, wyczekiwanie, może jakiś spadek ( o czym również mówi as monet) Nie życzę nikomu z moich bliski odejścia ale przecież przyszłość nie jest dana, ani młodemu ani staremu.

Obie karty mówią o owocach, oczekiwaniu, spokoju, czasie zbierania tego co się posiało. Spraw rodzinnych i takich niezależnych ode mnie. W pierwszej połowie roku skupie się na sprawach rodzinnych w drugiej na zbieraniu owoców.

4 Co cie czeka w sferze zawodowej - Kapłanka/rycerz monet - praca, awans, spełnienie. Ktoś może mnie podpatrywać czy się np nadaje do innej pracy, na inne stanowisko. Naprawdę szykuje mi się ciekawy rok zawodowy.

5 Co cię czeka w sferze finansowej - 7 kielichów/ 10 buław - tu jest kiepściutko, nie wiem czemu, przy tylu kartach "monetowych" w rozkładzie,  mój stan konta ma mi się pogorszyć. Żadna  z tych kart nie mówi konkretnie jakie będą finanse w 2024 roku ale nie ma też tu tragedii i biedy. 7 kielichów to brak zdecydowania a 10 przeciążenie/obciążenie. 

Za to o pracy te karty mówią, że będzie za duzo do wyboru i obciążenie obowiązkami do tego stopnia, że nie będę miała czasu na odpoczynek.

6 Co cie czeka w sferze uczuciowej - król mieczy/ Diabeł -  jeden psychopata, a drugi obsesja. :D Facet, który jest manipulatorem mający obsesję na moim punkcie. Dziękuję za takie "uczucia".

Król mieczy to mężczyzna intelektualny, inteligentny, rozmowny, ale chłodny w obyciu, nieumiejący mówić o miłości, nie  jest romantyczny, ckliwy i nie wysyła serduszek na dobranoc. Przyciąga właśnie intelektem - facet w mundurze (przebiera się do pracy) ale niestety czasem zdarza się, że król mieczy jest despotą i tyranem - ma być tak jak on chce, jest zazdrosny - do tego wyszedł Diabeł czyli uwiązanie i mężczyzna chcący zamknąć w klatce. Maniak, z uzależnieniem i zaborczością. W Diable jest bardzo silny erotyzm mimo chłodnego króla mieczy.

Połączenie tych kart zapowiada związek bardzo skomplikowany.

Dziękuję - oddaję taką miłość - nie potrzebny mi dręczyciel.. jakby to miałby być jakiś uroczy stomatolog co mi za darmo zęby wyleczy albo intelektualista, z którym przegadam całą noc to tak -nie musi być wylewny w uczuciach.. ale za uwiązanie się do zazdrosnego despoty, nieufnego i niezrównoważonego - serio nie.

Mogę wylosować inne karty?

Mam nadzieję że to tylko będzie ochłodzenie w uczuciach i przywiązanie do tego co mam obecnie w życiu uczuciowym - czyli nudę i spokój.

7 Co Cię zaskoczy – czego się nie spodziewasz - 9 buław/6 kielichów - 9 buław mówi o leczeniu ran, o wychodzeniu z przeszłości, o dokończeniu spraw odłożonych od bardzo dawna, ale 6 kielichów to ponowne wejście do znanego bagienka, to ugrzęźniecie w tym co może niewygodne ale znane. To powrót kogoś.. Czyli co jednak tych ran nie zdołam wygoić, bo będę siedzieć w przeszłości? 

8 Nowe perspektywy - 8 monet/Kapłanka - praca, a w Kapłance awans. 

9 Tak podsumujesz 2023 rok -2 buław/5 buław - 2 buław jakieś cele osiągnęłam a teraz muszę ruszać dalej tylko nie wiem, którą drogę obrać, a w 5 buław nie było zupełnie spokojnie, bywało czasem emocjonalnie i gorąco.

10 To od ciebie odejdzie - 5 mieczy/2 kielichów - poczucie, że coś wygrałam ale jednocześnie tracąc dużo - osiągnęłam cel ale też dużo utraciłam. W 2 kielichów odejdą miłe spotkania i dobre rozmowy. 5 mieczy może iść, 2 mogłaby zostać.

11 To z Tobą zostanie - 3 monet/Świat - współpraca, praca, pieniądze, a Świat to kontakty z zagranicą, to zamknięcie się w swoim świecie, to zakończenie czegoś, by otworzyć się na nowe.

12 Rada - 10 buław/9 buław - nie bierz na siebie za dużo, musisz wyleczyć rany, pozwolić by się zabliźniły. Zadbaj o swoje zdrowie, nie dźwigaj,bo może ucierpieć Twój kręgosłup i stawy, które przyjdzie Ci leczyć. 

Nie daj się przytłoczyć obowiązkami, umiejętnie wykorzystuj czas wolny, naucz się odpoczywać. 


Mistrz na rok 2024

Lakshmi


Strumień Powodzenia


Ta karta wskazuje, że twoje modlitwy o sprawy finansowe zostały wysłuchane. Wykorzystaj 

swoją moc manifestacji koncentrując się na obfitości, zamiast martwić się o pieniądze. Nie masz

 się czego obawiać. Nowy strumień powodzenia wspiera ciebie i tych, których kochasz.


Dodatkowe znaczenie karty:


Przestań martwić się o pieniądze: martwienie się przyciąga kłopoty finansowe


Wszystko będzie dobrze, szczególnie w sprawach finansowych


Masz teraz wsparcie, aby przeprowadzić upragnione zmiany w swoim życiu


Wizualizuj i afirmuj powodzenie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz