niedziela, 8 marca 2020

Bogini dla Bogini

Po prawie 400 wpisach bardzo jest trudno wymyślić coś innego, coś nowego, coś co byłby bardzo ciekawe. Mało tego, kiedy musiałam przenieść bloga, bo blox się likwidował straciłam nie tylko całe archiwum (bardzo trudno odnaleźć  moje stare wpisy) ale i zapał, chęci i wenę. Do tego dochodzi żal, bo teraz mam wejść tyle w miesiąc  ile na bloxie jednego dnia. Wiem, że mam swoje stałe czytelniczki i tylko dla nich to ciągnę.

Mamy Dzień Kobiet i z tej okazji odkopałam rozkład "Hathor" Jak podaje Wikipedia:

Hathor  egipska bogini nieba, uosobienie Wielkiej Macierzy, a także patronka nekropolii tebańskiej, Oko Ra. Pierwotnie stanowiła personifikację pałacu faraona (stąd jej imię; podobnie Izyda była personifikacją tronu). Z czasem stała się bóstwem miłości, radości, uciech, muzyki i tańca, a także opiekunką kobiet. Nosiła przydomki „Oka Horusa”, „Złotej Bogini”, „Bogini Niebios”, „Pani Czerwonej Góry” i „Turkusowej Pani”. Grecy identyfikowali ją z Afrodytą, a Rzymianie z Wenus.
Czczona była od najdawniejszych czasów jako niebiańska krowa, jej główna świątynia znajdowała się w Denderze (Ta-Netjer), w Górnym Egipcie, z mieszczącą się w niej wyrocznią, gdzie wróżono ze snów. Stąd jej kult rozprzestrzenił się na cały Egipt. Przedstawiano ją początkowo pod postacią krowy, później jako kobietę z głową krowy i dyskiem słonecznym pomiędzy rogami. W ostatnim okresie jako kobietę z krowimi uszami, rogami i dyskiem słonecznym. Te atrybuty przejęła od niej Izyda.






1 Twoja kobiecość - jakie cechy powinnaś w sobie rozwijać - SEDNA - Nieograniczone źródło - Nie zabraknie Ci niczego dziś, ani w przyszłości

2 Piękno - jakie zabiegi, kosmetyki -ISZTAR - Granice - Szanuj siebie na tyle, by odpowiadać negatywnie na próby dysponowania przez innych Twym czasem i energią.

3 Zdrowie - jak o nie dbać - ATENA -Wewnętrzna mądrość - Wiesz co masz czynić. Zaufaj Twej duchowej mądrości i niezwłocznie podejmij właściwe działania.

4 Duchowość - jak ją rozwijać - LAKSZMI - Świetlana przyszłość - Przestań się martwić, wszystko będzie dobrze

 5 Seksualność - jak ją wykorzystywać - ABUNDANTIA - Dobrobyt - Świat obsypuje Cię wszelkimi darami. Bądź gotowa na ich przyjęcie.

6 Kreatywność - jak ja podnosić - COVENTINA - Oczyszczenie - Czas, by odtruć i oczyścić Twoje ciało i umysł.

7 Życie towarzyskie - co z niego wynosić dla siebie. - BASTET - Niezależność - Twoja niezależność jest podstawą Twej siły i wiedzie Cię do sukcesu.


Ależ mnie korciło by pozamieniać te karty i dopasować je idealnie, no ale tak się nie robi.

Trochę po interpretujemy z przymrużeniem oka.  Sedna mówi, że kobiecości nie zabraknie mi nawet w przyszłości. No jakby nie było, nie planuję zmiany płci. Moje atrybuty kobiecości jak są w dobrej uprzęży to nawet stanowią obiekt pożądania, a czasem i zazdrości. ;) Z pół roku temu usłyszałam od dużo młodszego, co prawda lekko wstawionego znajomego, który gapił się na mój biust : jak na te swoje siedemdziesiąt kilka lat to cyc masz całkiem niezły. Oczywiście nie mam siedemdziesiątki, ale mam dystans do siebie i serdecznie się uśmiałam i odpowiedziałam "chłopczyku jeszcze nie jednym mogłabym cię zaskoczyć nie tylko cycem, bo jak na swoje siedemdziesiąt kilka lat w ogóle jestem całkiem niezła". Także kobiecości mi zabraknąć nie powinno i całe szczęście ;)

Jak tu zrozumieć Isztar? Chyba tylko tak, że najlepszym zabiegiem pielęgnacyjnym jest asertywność. Nie dać ani sobie narzucać cudzej woli, ani słuchać rad, (np to nie wypada, ten ciuch jest nie dla ciebie, bo jesteś za stara, w tym makijażu wyglądasz źle, bo takie kolory są już nie modne itp itd - nic tylko włosiennice przywdziać, różańce przekładać, w czarnych barwach się przyodziewać i czyścić buciki do trumny - bo mi się już nic od życia nie należy). Zyskam również na urodzie jak po prostu nie dam się wykorzystywać, choć jako osoba skłonna wszystkich wspierać, kołysać i pomagać bardzo trudno jest mi ustawić granicę - ale muszę to zrobić, bo inaczej zbrzydnę. :P

Idąc tokiem myślenia Ateny to wiem co mam robić, by dobrze się czuć i być zdrową - więc drążyć dalej nie będziemy.

W duchowości chciałabym się rozwijać, uczyć się, a Lakszmi podpowiada, żebym się nie martwiła, bo dam radę i wszystko osiągnę co będę chciała. Super przesłanie!

Seksualność - no w sumie wiem, jak działam na niektórych. A teraz  mam się otworzyć na dobrobyt jaki na mnie będzie spadał. Tylko Abundantia nie wyjaśniła czego ten dobrobyt będzie dotyczył. Będę miała więcej seksu, więcej seksapilu, więcej zachwyconych facetów, czy nie wykorzystanych potencjałów? Te wielkie dary to moje kilogramy, wielcy faceci (gabarytowo, czy intelektualnie?) A wszelkie dary to? Mogłaby się jaśniej wyrażać ta Rzymska bogini obfitości!

No i tu jest jakaś pomyłka, bo mam wrażenie że Pani Coventina powinna być zamieniona miejscami z Isztar, bo na zdrowie powinno być oczyszczenie, a na kreatywność wyznaczone granice, bo jak ktoś mi będzie głowę zawracał to niczego nie wymyśle, ale niestety Coventina bogini źródeł i studni wyszła na kreatywność. Jej przesłanie można zinterpretować tak, że jak chcę wpaść na fajny pomysł, czy dobre rozwiązanie to muszę oczyścić umysł z innych myśli, skupić się tylko na danej sprawie i posłuchać intuicji. Przejść się, przewietrzyć, przespać z danym problemem, dać sobie czas. Wielokrotnie zdarzyło mi się wpaść na najlepsze rozwiązanie jakiegoś problemu w nocy, w łóżku tuż przed zaśnięciem i tego mam się trzymać.

W towarzystwie mam być/pozostać sobą. Bastet nakazuje wręcz niepodążania za tłumem, mam nie zmieniać zdania jeśli wiem, że mam rację i być niezależną.

A w ogóle to mi bardzo dobre karty wyszły, same pozytywne, bez jakiś ciężkich przesłań, bez uwag, ostrzeżeń. Ot chyba czeka mnie fajny kobiecy czas z jakimś księciem lub co najmniej kilkoma w kobiecych kształtach i dużym temperamencie, mam pozostać sobą i nie dać się wykorzystywać a tylko zyskam na urodzie :)

Z okazji Dnia Kobiet wyciągnęłam po przesłaniu dla moich przyjaciółek i jednej najwierniejszej czytelniczki, która gdyby nie ona to chyba bym dawno rzuciła tego bloga

MELINDO - Bogini dla Bogini

AREACURA - Rozkwitanie - Właśnie rozpoczęłaś jakieś przedsięwzięcie, dlatego uzbrój się w cierpliwość i nie poddawaj się.

Moja B - Bogini dla Bogini

YEMANA - Wielka szansa - Otwierają się przed Tobą wielkie szanse. Skorzystaj z nich.

Szanowna Jolu - Bogini dla Bogini

SEDNA - Nieograniczone źródło - Nie zabraknie Ci niczego dziś, ani w przyszłości.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz